Tilbudsforespørsel








Kontorflytting Oslo

Kontorflytting Oslo

Kontorflytting eller kontoravvikling er omfattende. Det er mange ting som må samkjøres. Det krever grundig planlegging, slik at prosessen går så knirkefritt som mulig. Å få flyttet over gjenstander, er bare en av mange ting som må gjøres. Møbler skal kjøpes og kastes, forsikring og avtaler må avsluttes og fornyes, samtidig som daglig drift skal gå så normalt som mulig.

Vi planlegger grundig sammen med dere, slik at flytteprosessen samkjøres best mulig, med alle andre oppgaver og utfordringer vedrørende kontorflytting. Flyttebyrå Oslo og for hele Akershus. Vi har lang erfaring med flytting av store og små kontor.

Vi bistår også med kontoravvikling hvis bedriften eller kontoret skal legges ned eller avvikles.

Har du også behov for utvask? Vi er godkjent renholdsbedrift og tilbyr flyttevask av store og små kontorlokaler til konkurransedyktige priser.

Andre flyttetjenester: Pianoflytting Flyttehjelp og bærehjelp Utleie av flyttebil Langdistanse flytting

kontorflytting oslo

Prosessen ved kontorflytting.

Som ved alle andre flytteoppdrag er det viktig at møbler og utstyr kommer trygt og uskadet frem. Det som gjør kontorflytting ekstra utfordrende, er at det skal påvirke daglig drift så lite som mulig. God planlegging og samkjøring, med en tydelige tidsplan er nøkkelen for å lykkes.

  1. Når man skal flytte kontor kommer vi alltid på gratis befaring i forkant, for å få en helhetlig oversikt over jobben. Du får et konkret pristilbud der og da. Her velger man mellom fast eller timepris.
  2. Vi setter oss ned med representanter fra bedriften for å planlegge og sette opp tidsplan. Dette stadiet er utrolig viktig, for at flyttingen skal gå så raskt og effektivt som mulig.
  3. Under flyttingen er det viktig med løpende kontakt med representanter fra bedriften, slik at alt samkjøres best mulig.

Planlegging, samhandling, god kommunikasjon og godt humør må til for å lykkes!

Flytte kontor – pris.

Pris for bedriftsflytting vil avhenge av:

  • Størrelse på kontor og antall gjenstander som skal flyttes
  • Vekt og størrelse på gjenstandene
  • Hvor mange etasjer det skal bæres ut og inn
  • Om det er heis i bygget
  • Hvor lett tilgjengelig lokasjons stedene er. Kan man kjøre helt inn?
  • Avstanden det skal flyttes

Ved kontorflytting anbefaler vi befaring i forkant. Den er selvsagt kostnadsfri. Du velger mellom fast eller timepris.

  Type kontor vi flytter.

Vi flytter små kontor med ti til tyve ansatte, og store kontorer med mange hundre ansatte. Vi tar bedriftsflytting for banker, mediehus, kjøpesentre, legekontor og offentlige bygg. Ingen oppdrag er i utgangspunktet for store eller små!

Utvalg av flyttetjenester.

Når man flytter kontor er det mange oppgaver som må løses, utover det å flytte utstyr og gjenstander fra A til B. Vi er fleksible og har flere komplementære flyttetjenester. Vi kan bistå med:

  • Rengjøring – vi er godkjent renholdsbedrift og utfører kvalitetssikret flyttevask.
  • Bortkjøring av søppel – vi kildesorterer og frakter til avfallstasjon.
  • Lagring – vi har gode samarbeidsavtaler med minilager, og kan lagre på kort eller lang sikt.

La en aktør bistå gjennom hele flytteprosessen, så blir det enklere, mer effektivt og rimeligere.

Andre tjenester vi tilbyr: Dødsbo Søppeltaxi Rengjøring Tepperens Vindusvask Møbelmontering Avvikle kontor Kjøkkenmontering

Langdistanse kontorflytting.

Skal din bedrift flytte kontor over lengre avstander? Vi tar kontorflytting over hele Sør og Østlandet. Fra Kristiansand til Oslo, og ned til Halden på svenskegrensa.

Gå til: Hjem Om oss  Andre tjenester 


Del

Tilbudsforespørsel